perjantai 3. tammikuuta 2014

Jos saisin säätää minä ottaisin rikkailta pois ja kaikilla kodeissaan yölampun lämpöä ois!

Heissuliveissuli! 
Oon taas tehny isoi muutoksii hiussiin :3
Ensin, kyllästyin blondiin, ja värjäsin pääni punaseksi. Tällä.
 Ei menny mu ehkä pari päivää, ni menin kattomaan Anna Aprilin videoita, mm tämän:
Voitte varmaa arvata mitä se tarkottaa??
MUNKI TÄYTYY LAITTAA TAAS TAKUT!! Oon haaveillu niitten perään jo viimeks ku otin pois. Ne oli niin lyhyet, ettei saanu kiinni mitenkään. Nyt mun hiukset on kasvanu tarpeeks pitkiksi, joten alotin "solmimistekniikalla" tekemään taas locksit. Aikasemmin oon laittanu vaan tupeeraamaalla, joten täyty kattoo muutama video ja kokeilla ja kokeilla ennenko hokasin, että kuinka noi tehään. 

Nää värit vähä vääristää, ku oli niin tummia kuvia, piti vähä kirkastaa, mut suurinpiirtein on sama :) Meni muutama päivä, ni rupes toi punanen vituttaan, ku se kulahti nii nopeesti. -> Värinpoisto. Ei ollu tarpeeks vaalee, jäi vähä pinkiksi (ei oo kuvia :() -> vaalennus Tuli sit vaaleensiniset-vaaleenkeltaset-vaaleenpunaset. YÄK. 
Sit lähin käymään hiukan osastolla lataamassa akkuja ja kun pääsin kotilomalle, ni äkkiä uus väri päähän! Garnierin luonnolliset sävyt ja vaaleen ruskee. Tämmöset tuli:
Latvoihin ja vähä etuhiuksiin ei ihan riittäny, tai siis jätin ne vähemmälle värille, ku tiesin ettei riitä koko päähän. Näyttää niinku ois raitoja :3 tyksiiin 
HUOMATKAA IHANA PÖLLÖTYYNY, JONKA SAIN SISKOLTA JOULULAHJAKSI!

Pääsin vuodenvaihteeksi myös kotilomalle, yhen yön sain olla!
Mun kamerasta on näyttö rikki, joten en saa asetuksia muutettua, en vaihtaa salamaa, enkä näkemään misä tulee kuvaa, mutta eikö oo hienoja kuvia? (tää vika on kameralla, muut läppärin webkameralla..!)

Hei hyvää uutta vuotta 2014! Pitäkää ittenne hengiis :)

ps. Tein Ask-profiilin, kysykää :3

0 kommenttia:

Lähetä kommentti