torstai 9. tammikuuta 2014

2014

Taas on vuosi vaihtunu, ja oon vanhentunu. Mietin et pitäs jotain lupauksia, suunnitelmia, toiveita tehdä tulevalle vuodelle.


Nostan painoa. Tää on tuskallista ku lonkkaluut paistaa ni ottaa kipeetä ku esim vaatteet osuu. Ja on myös tosi ruman näkönen tämmönen luuranko. YÄK. Oon 169cm pitkä. Paino on korkeimmillaan nytte ollu 55kg, joka on seki vielä liian vähä. Nytte on alotettu uus (vanha) lääke, joka tuo pahoinvoinnin, eli paino on laskenu n. 49kg:hon. Joku 10kiloa tähän lisää ois ihan soppeli.

(kuva weheartit.com, en siis ole kuvassa!)

Opiskelen ahkerammin. Nyt on uus läppäri, jossa on kaikki näppäimet, ni pystyy taas kirjotella. Mul ois tarkotus kirjottaa 2015 keväällä ja syksyllä. Puolet kursseista suoritettuna. Noi on aikas helppoja, mut silti en saa tehtyä. Istun enemmän facessa ja pelaan pelejä, mm. bingoa ja Candy Crushia... ! Motivaatiota tarvin jostain..

Päivittelen blogia useemmin. Tosiaan, uus läppäri helpottaa tätä hommaa huomattavasti. Kameran puute hankaloittaa hieman. Oon miettiny et jos tekis noita videoita, se on helppo homma läppärin kameralla. Tosin tässä uudessa ei ole kameraa. Tai sitten enemmän tekstipainotteisia päivityksiä tulee.


Eipä kai muuta tuu ainakaa nytte mieleen :) Oon täsä äitin luona, ku on saikkua :) Voisinpa tästä ottaa ja vähäsen opiskella :) hihi



1 kommenttia:

  1. siisti blogi :)) käyhän kattomas mun :) http://dyingtoliveoh.blogspot.fi/

    VastaaPoista